Kan ik hi abbonement met telefoon samsung qwerty met internet overzetten naar een blackberry?

Ik heb net 2 maanden een abbonement van hi met internet. Ik wil alleen een andere telefoon. Ik heb nu een Samsung qwerty en ik wil een blackberry curve 8520. Nu is mijn vraag kan ik die simskaart gewoon over zetten? en kan ik dan gewoon pingen en msnen? ik heb wel internet op die sim maar werkt dat dan ook voor blackberry??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee je hebt blackberry basis internet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb exact dezelfde situatie gehad als jij nu hebt. Als je een simlockvrije Blackberry koopt, en daar je kaartje in zou stoppen kan je gewoon op internet. Je kan echter NIET pingen. Hiervoor heb je namelijk een apart internet abbonnement nodig. Dit kost 7,50 euro extra in de maand, dus dan betaal je in totaal 17,50 aan internet + BIS (Blackberry Internet Service).

Toegevoegd na 42 seconden:
7,50 euro is trouwens het algemene tarief, dus er kan speling in zitten.