Welke LG-mobiel of een andere mobiel met touchscreen is het best (maximaal 150 euro)?

Kent iemand een mobiel waar je touchscreen, videos, mp3, games, internet (met youtube erop) waar je maar maximaal 150 euro voor hoeft te betalen ?

Ik ben namelijk jarig en mag van me ma maximaal 150 euro mobiel kopen, maar het mag van mij max. 160 zijn dus aub help me!:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou dan gaan voor de LG optimus. Da's een toestel wat alle eigenschappen heeft die jij graag op je telefoon wilt hebben, en...als ik eens naar de prijzen kijk op internet, dan hou je nog geld over ook om bijvoorbeeld beltegoed van te halen! Zo rond de 125 euro zag ik hem bij de kijkshop, maar omdat het vanuit de fabriek al geen prijzig toestel is, zal deze prijs bijna overal gelijk zijn.

Volgens de kenners op internet zou het toestel in de 'low-end / mid-end' categorie moeten vallen. Wat betekent zoiets voor dagelijks gebruik? Ik merk er zelf weinig van met mijn 'middelmatige' telefoons. Bepaalde spelletjes en (veel) toepassingen tegelijk zou je ten opzichte van een telefoon die rond de 500 euro kost misschien niet kunnen draaien. En misschien is het scherm niet zo lekker scherp en helder als op die dure telefoons, maar ja, goed, daar betaal je dan ook niet voor.

Wat kun je er dan wel mee? Het toestel draait op Android, en dat is een universeel besturingssysteem. Betekent dat er ongelooflijk veel applicaties en spelletjes voor gemaakt worden, zodat je de telefoon bijna oneindig kunt gebruiken, want voor het meeste heb je eigenlijk geen 'high-end' toestel nodig. Android begint ook een steeds geduchtere tegenstander voor Apple's Iphone te worden. Omdat Android eisen stelt aan de ontwikkelaars van telefoons qua specificaties, heb je dus altijd bijvoorbeeld gps in je toestel. En zo zijn er nog meer dingen die je telefoon meerwaarde geven, zoals wifi internet. Dus handig als je geen (duur) internet abo wilt en toch bijvoorbeeld thuis met je telefoon wilt internetten.

Het is een 'gemiddeld' toestel. Ideaal voor als je geen veeleisende gebruiker bent, mocht je nou een die-hard gebruiker zijn, die veel onderweg is, en een telefoon die zijn kracht uit messaging en synchronisatie moet halen, dan is dit niet zo'n goede keuze. Maar zeker als prepaid, is dit een prima instapmodelletje.

Lees de review op onderstaande link.

Mocht je toch een ander merk willen, dan zou je bijvoorbeeld eens de Samsung qwerty touch moeten overwegen, of een LG-cookie. Maar, deze zijn duurder en hebben niet zo'n uitgebreid besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus je kan op Youtube en browaen op de internet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel op het internet gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut