Kan je als je een prepaid telefoon koopt. erop internetten met je simkaart waar de abo. nog van loopt?

Ik heb een telefoon met internet abo.
maar ik ben van plan om een nieuwe telefoon aan te schaffen dus vroeg ik me af of ik daarme dan ook gewoon kan internetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Indien je nieuwe toestel simlock vrij is, kun je daar elke simkaart die je wilt in stoppen. Dus ook die van je nog lopende abonnement.

En indien je met dat abonnement kunt internetten, dan kan dat ook op je nieuwe toestel. Wel moet je wellicht wat instellingen (zoals APN, gebruikersnaam en wachtwoord) in je telefoon invoeren. Deze instellingen kun je op de website van je provider vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke nieuwe informatie heb je nou toegevoegd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benodigde instellingen + een bevestiging van wat jij zei ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke

Andere antwoorden (1)

Je kan je simkaart gewoon in een andere telefoon doen,zonder problemen

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de Nieuwe telefoon simlock vrij is