welke telefoon

ik wil een nieuwe telefoon maar weet niet welke kan iemand me misschien helpen ik heb een paar dingen wie ik wil:
1. touchscreen
2. qwerty toetsenbord
3. hij moet dun zijn.
4. niet duurder dan 150 euro

weet iemand een mobiel met die voorwadens?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Heb zelf een LG Pop. Redelijk fijn toestel, maar ik ga wel naar een abonnement toe. Hij heeft alles behalve een qwerty. Maar als je hem kantelt krijg je wel een qwerty in het scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Samsung Star Qwerty.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is een leuk toestel, wat zo te zien aan al je voorwaarden voldoet. Het eerste resultaat wat Google me liet zien heb ik hieronder als link neergezet.
De tweede link is een review van het toestel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op zich inderdaad wel mooi alleen is hij niet dik ik wil het liefst zo dun mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je dan niet iets nieuw voor 150 euro kunt krijgen. In dat geval zou je op sites als tweedehands of marktplaats of speurders.nl moeten gaan kijken.