Ja, dat is er. Het programma wat ik ervoor gebruikte heette SPB tv. Dit stukje software maakt gebruik van een data-verbinding (umts/gprs of wifi) en streamt zo alle tv-zenders naar je gsm. Je schijnt het tegenwoordig ook op te kunnen nemen, en voor de tv gids hoef je ook de deur niet meer uit, want dat staat er ook in.

Mijn persoonlijke mening was dat het programma vrij traag was in het zoeken naar en afstemmen op zenders, maar dat kan inmiddels alweer verholpen zijn in de nieuwste softwareversie.

Hieronder de download link.