Waar kan ik het beste en zo goedkoop mogelijk een telefoon abonnement afsluiten?

Het gaat om +/- 150 belminuten, daar wil ik 1000 smsjes in de maand bij (das is 10 euro per maand volgens mij), onbeperkt internet en het liefst een nieuwe telefoon naar keuze. Enige suggesties?

Toegevoegd na 44 minuten:
Zelf zit ik te denken aan Vodafone Bel+Sms+Web Sim Only 170. € 15,95 per maand. Internet is dan tot 1GB en ik kan er natuurlijk altijd een losse BloX opzetten voor 1000 smsjes voor € 9,95 extra. Alles samen voor nog geen € 26,00 per maand! Er rest dan alleen nog een telefoontje, maar ik denk dat het eigenlijk niet goedkoper en beter kan. Ook aangezien het internet bij Vodafone super snel is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

je kan ook kijken op simpel.nl
hier krijg je alleen geen telefoon bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk even op www.gsmtopdeal.nl

Hier heb ik mijn abonnement ook vandaan, en het werkt perfect! Het is geen vage site, maar een officiële onderneming van T-Mobile.