vodafone klantenservice reageert al 5 weken niet op mijn verzoek om verkeerd afgesloten abonnement te corrigeren. Wie heeft tips?

Vanaf 8 okt poog ik mijn nieuwe abonn zonder internet om te zetten naar abonn + internet, zoals telefonisch afgesproken. Klantenservice reageert niet. Als ik bel of mail beloven ze het uit te zoeken en terug te bellen, maar dit is nog nooit gebeurt. Ik wordt iedere keer weer gedwongen om te bellen en het hele verhaal opnieuw te vertellen en iedere keer begint het verhaal van vodafone opnieuw; ze gaan het uitzoeken en nu gaan ze echt terug bellen, "ja hoor dat beloof ik"Ik denk dat ik al vier uur aan de lijn heb gehangen en al 10 keer heb gebeld. Ik wordt een beetje wanhopig. Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat er echt wat gebeurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (9)

Vraag bij je volgende telefoontje in ieder geval naar de naam van de persoon die je aan de lijn gehad hebt. Vertel hem/haar dat je de volgende keer dat je belt weer naar hem/haar gaat vragen, dan kunnen ze tenminste niet meer het smoesje ophangen dat ze niet weten waar je het over hebt.

Een aangetekende brief is daarnaast misschien ook nog een idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
fax werkt net zo goed. de fax kan ook een ontvangsbevestiging uitprinten. bespaart je weer een euro of zes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bedrijven waar de fax boven de shredder is gemonteerd ALS en ik spreek uit ervaring, maar inderdaad dat kan ook. +1 C4th.
Schriftelijk je probleem voorleggen heeft vaak veel meer effect. Stel een brief of een fax op. Geef aan dat je binnen een redelijke termijn een antwoord wil hebben, dat bevredigend is. Denk dan aan maximaal twee werkdagen.

Op de site van Vodafone kun je de contactgegevens vinden.
13 jaar geleden
Verander je voornaam even in 'Joep'.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien even de naam 'Youp van 't Hek' laten vallen...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het inderdaad schriftelijk kunnen proberen zoals hier al genoemd wordt.

Belangrijke aanvulling daarop, vermeld duidelijk dat je de overeenkomst volledig ontbindt als ze niet mee gaan werken, je geduld is nu op en je hebt ze ruimschoots in de gelegenheid hun verplichtingen na te komen (want het zijn verplichtingen).

Stel daarnaast duidelijk dat je hoe dan ook een vergoeding tegemoet wilt zien voor het onnodig bellen, vraag dan wel om de daadwerkelijk gemaakte (en aantoonbare) kosten, dat is namelijk niet meer dan redelijk in een situatie als deze.

Als je ze een laatste kans wilt geven geef dan ook heel duidelijk aan tot wanneer ze hebben om het op te lossen en anders gaat alsnog plan B (ontbinding) in werking, maak ze dit ook gewoon op vriendelijke, doch duidelijke wijze duidelijk.

Het kan handig zijn om letterlijk een vorm van het werkwoord 'vorderen' of 'sommeren' te gebruiken, bijvoorbeeld: "Ik sommeer u om binnen een periode van .. (bijv. 14 dagen) alsnog aan de overeenkomst te voldoen, anders zie ik mij genoodzaakt de overeenkomst te ontbinden wegens wanprestatie."

Kom je er echt zelf niet uit, schakel dan een deskundige in, dat kan vaak ook gratis, via bijvoorbeeld het juridisch loket (zie link).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een Vodafone winkel gaan. Daar word je goed geholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar ik goede ervaringen mee heb is direct naar een meerder te vragen, de mensen die jouw telefoon beantwoorden zijn standaard telefoonbeantwoorders met een standaard antwoord, hun supervisor moet inspringen als het verkeerd loopt, als je hem of haar er gelijk bijhaald gaat het meestal beter (zijn mijn ervaringen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf ga ik altijd naar de vodafone winkel in Rotterdam als er iets is. Mijn bevindingen daarmee zijn heel positief. Maar dit geldt natuurlijk alleen als je in de buurt van zo'n winkelt woont. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze je in zoń winkel niet kunnen helpen dan een brief sturen. Niet klagen, maar Vodafone in gebreke stellen.