Wat gebeurt er met een mobieltje, als die aan een oplader met een te hoog voltage aangesloten is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De kans is dan heel groot dat ie dan doorbrand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
behalve als die beveiligd is

Andere antwoorden (2)

Niets deze zijn hiervoor beveiligd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De batterij zou het wellicht niet leuk vinden en zou kunnen ''exploderen'', hoe heftig dat eruit ziet weet ik niet, en weet ook niet of het kan, ligt eraan of die beveiligd is, maar zoiets kon wel dacht ik..

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk antwoord,dus een plus! +