op internet met smartphone als hij is aangesloten op pc?

is er een programma of manier om ; als je je smartphone op je pc aansluit,en je pc is geconecteerd met internet, dat je dan ook via je smartphone op internet kan?

Toegevoegd na 9 uur:
dankje voor de antwoorden maar zo bedoelde ik mijn vraag niet. het zit zo
mijn pc sta in mijn kamer maar kan ge verbinding maken met router want signaal is te zwak.dus ik gebruik een devolo om internet via elektriciteit te laten gaan.
dus ik heb hier met mijn gsm geen wifi maar kan het niet dat als mijn gsm is aangesloten op min pc ik ermee op internet kan omdat mijn pc is aangesloten op het internet??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zet je er dan niet gewoon een signaalversterker tussen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo???

Antwoorden (2)

Ja, Je kan via WIFI van je smartfone op het internet van je PC. Of bedoel je met het internet van je smartfone dmv een datakabel via je PC internetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maakt nie uit als je draadloos internet hebt en de code lukt het altijd zelfde met iPod