Zl de samsung galaxy s volgend jaar nog steeds uitblinken?

Of zullen er alweer betere zijn
Wan ik wil m echt graag maar ik heb net een paar maanden geleden een contract afgesloten.
Dus ik moet nog 7 maanden wachten.
Maar het heeft geen zin je te verheugen op een telefoon die dan al oud is,
Dus, zal ie dan nog een van de beste zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De ontwikkeling van telefoons gaat zo snel dat er een grote kans is dat je je oog over een paar maanden alweer op een ander, nieuwer toestel hebt laten vallen!
Er is toevallig net een beurs geweest waarop de allernieuwste toestellen, die er binnenkort aan zitten te komen, worden voorgesteld. Daarop was weer veel nieuws te zien.
Je moet er vanuit gaan dat je in principe al een paar maanden nadat je een nieuw toestel hebt gekregen weer "achterloopt". Het is onmogelijk om telkens het allernieuwste in je bezit te hebben (of je moet een geldboompje in je tuin hebben :) ).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen die defy ziet er goed uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze bron staat er ook alleen bij om te laten zien dat die beurs er is geweest en als voorbeeldje. Niet zozeer om Motorola aan te prijzen.