Download de nieuwste update... 4.1 of hoger..
Start je ipod op,, zorg dat je je ipod al ontgrendeld hebt,,
druk dan twee keer op de je home knop (die ronde) ga helemaal naar links en druk op dat grijze knopje met een slotje erop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zet de nieuwe firmware erop, dan heb je de optie om je scherm te locken. Of jailbreak hem en installeer via Cydia SBSettings, en daarna de screenlock toggle, dan kan je het draaien ook locken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze app gevonden, maar het werkt alleen op een jailbroken iPod: http://www.appleiphoneschool.com/2009/04/09/rotation-inhibitor-update-turn-off-auto-rotating-feature-2/

Op een normale iPod Touch kan het niet volgens dezelfde site:
"Is there anything like this for non jail broken phones?

Reply

Not at the moment. It’s unlikely to appear in AppStore."
Kimath