hoe kan het dat je ipod maar op een computer liedjes erop kan zetten

en anders moet je alle liedjes eraf halen maar dat vind ik ook niet de fijnste oplossing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hum, wat raar bij ons thuis hebben we 3 computers en ik kan bij Ze allemaal Muziek erop zetten en afhalen , Ben je wel nagegaan of die computer waar het niet bij werkt wel iTunes heeft, zo ja, staan de instellingen wel goed , bedoel ik Dus mee handmatig muziek op je iPod zetten, ik hoop dat je hier wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is het gevolg van de software itunes die de ipod gebruikt. Die is zo ingesteld dat je computer geregstreerd wordt en je dus op andere machines niets meer kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een iPhone kan je tot 5 computers autoriseren. Bij een iPod wellicht ook? iTunes is het model waar je bij een iPod/iPhone aan vast zit. Sommige mensen vindendat zelfs handig. Voor Apple is het een model om klanten en (muziek) business te binden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook andere programma's waarmee je je iPod/iPhone kunt beheren. Er is een Plug in voor WinAmp. Verder heb je het programma SharePod en zo zijn er nog wel meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autoriseren is iets ander als synchroniseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat je alleen met geautoriseerde computers je iPod kon synchroniseren...
Waarschijnlijk omdat de computer waar je dat nu op probeert nog niet gemachtigd is. Klik (in iTUnes) eens op Store, en dan op "Deze computer machtigen". Dan inloggen in je iTUnes account. Op die manier zou het wel moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je iTunes gebruikt om de inhoud van je ipod te beheren, zal in eerste instantie de optie 'Automatisch synchroniseren' aanstaan. Dit kan, voor zover ik weet, maar op 1 PC. Wanneer je in iTunes op je iPod klikt, kun je aangeven dat je de ipod handmatig wilt beheren. Vervolgens kun je met de hand dingen op de iPod zetten en er van verwijderen.