Waar kan ik informatie vinden m.b.t. tot Windows Mobile 7?

Dat het ergens eind oktober uitkomt, dat is duidelijk. Maar wat zijn nu bijvoorbeeld ten opzichte van Iphone OS en Android 2.2 de verschillen/verberteringen? Dat kan ik namelijk nog nergens echt goed lezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De naam is gewijzigd naar: Windows Phone 7.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Windows_Phone_7
Een verschil met Android is dat MS heeft besloten geen seksueel getinte apps toe te staan op dat platform (net als bij iPhone). Verder staat Windows (mobiele versies) niet bepaald bekend als snelheidsmonster. Het is dus even de vraag hoe 't met 7 zal gaan. Ik zou d'r niet speciaal op gaan zitten wachten... Als je toch wacht, kan je ook Android 3.0 nemen (die komt ook in 't najaar uit).
Als je een Windows-fan bent, zal Phone 7 je waarschijnlijk meer aanspreken dan die andere twee.

Android is Open Source. Je kan er dus je eigen gemaakte software opzetten. Qua bouwkwaliteit is volgens mij de iPhone 't beste.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Apple_iPhone#iPhone_4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord MMM! Ik heb nog nachtmerries van de windows mobile telefoons met een reset-knop. Ben nu verstokt aan Android ;)