hoe voeg ik iemand op pingen toe (blackberry), en is het gratis?

ik heb een bb 8300 en het lukt niet als ik iemand toevoeg, want dan krijgt degene de aanvraag net binnen..
HELP!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als je een blackberry abonnement hebt afgesloten bij je toestel is het gewoon gratis ja. Wanneer je blackberry messenger opent ga je naar contactpersoon toevoegen. Dan voer je de pin code in van de persoon die toegevoegd moet worden. Die krijgt dan een melding binnen en hij/zij kan je dan accepteren of weigeren. Net als bij msn eigenlijk. Het kan soms een tijdje duren voordat het gelukt is en dan staat er bij die persoon de melding ''in behandeling wacht op autorisatie'' in je lijst. Als het te lang duurt kun je ook proberen om te annuleren en dan kijken of het wel werkt als die ander jou toevoegt. Dat werkte bij mij altijd goed in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet natuurlijk wel een speciaal Blackberry abonnement hebben om de van de Blackberry service gebruik te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je beter eBuddy gebruiken op je Blackberry, daarmee kun je al je accounts van MSN, Hyves, Facebook, ICQ enz. gebruiken.