Hoe kan ik een mapje maken op mijn iPod touch van spellen of programma's?

Toegevoegd na 6 dagen:
ik heb niet versie 4.0.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Als je meerdere spelletjes in een map wilt zetten, hou je je vinger op 1 van de apps die je in de map wilt, totdat alle icoontjes gaan 'trillen'
Vervolgens sleep je de app precies bovenop een andere app die in de map moet komen. Nu wordt er een map aangemaakt.
Vervolgens kun je de naam invoeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om daarna meer apps toe te voegen, sleep je ze gewoon bovenop de map.
De naam van het mapje kun je wijzigen door de icoontjes eerst te laten trillen, en dan op het mapje klikken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Via iTunes kan het trouwens ook als je je iPod aansluit.
Ga naar het tabblad Apps, en dan kun je zo de icoontjes van de apps bovenop elkaar slepen.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik een app wil verslepen op een andere, dan schuift hij op. Ik krijg hem zo niet goed.
Kimath
13 jaar geleden
Het werkt wel, maar je moet echt precies bovenop de andere houden, en dan loslaten. Weet je zeker dat je de nieuwste versie van de software er op hebt staan? je moet minstens 4.0 hebben als je mappen wilt maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben volgens mij niet 4.0... kan ik het echt niet anders doen?
Kimath
13 jaar geleden
Die optie is toegevoegd in versie 4.0, dus je zult echt moeten upgraden naar die versie als je van die optie gebruik wilt maken.
Mogelijk is er ook zoiets mogelijk met jailbreak, maar daar heb ik verder geen verstand van.

Andere antwoorden (2)

via i-tunes moet het lukken .
meld je aan en je kan van alles doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een Ipad kun je alle Apps met bv speletjes op een scherm plaatsen dit kun je dan voorschuiven zo kun je verschillende Apps vensters maken ik neem aan dat dat met de Ipod touch ook kan. De apps vensters configureer je met Itunes natuurlijk.