Hoe kan ik een mapje maken op mijn iPod touch van spellen of programma's?

Toegevoegd na 6 dagen:
ik heb niet versie 4.0.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je meerdere spelletjes in een map wilt zetten, hou je je vinger op 1 van de apps die je in de map wilt, totdat alle icoontjes gaan 'trillen' Vervolgens sleep je de app precies bovenop een andere app die in de map moet komen. Nu wordt er een map aangemaakt. Vervolgens kun je de naam invoeren. Toegevoegd na 1 minuut: Om daarna meer apps toe te voegen, sleep je ze gewoon bovenop de map. De naam van het mapje kun je wijzigen door de icoontjes eerst te laten trillen, en dan op het mapje klikken. Toegevoegd na 6 minuten: Via iTunes kan het trouwens ook als je je iPod aansluit. Ga naar het tabblad Apps, en dan kun je zo de icoontjes van de apps bovenop elkaar slepen.

via i-tunes moet het lukken . meld je aan en je kan van alles doen.

Op een Ipad kun je alle Apps met bv speletjes op een scherm plaatsen dit kun je dan voorschuiven zo kun je verschillende Apps vensters maken ik neem aan dat dat met de Ipod touch ook kan. De apps vensters configureer je met Itunes natuurlijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100