Is er een gratis of goedkoop offline navigatiapp voor de iphone?

Ik heb een iphone en wil graag zo goedkoop mogelijk navigeren en ik heb geen dataabonement dus hij moet ook offline zijn.
B.v.d.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je t mobile hebt kan je navigon gratis instaleren weliswaar alleen voor de Benelux maar toch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
NavFree is gratis "stand-alone" software:

http://www.gratissoftware.nu/gratis-navigatiesysteem-navigatie-software.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het goed is kan je waze ook instaleren.
Dat is een navigatie die je als het goed is gratis kan downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Navigatie apps als Waze of NavFree hebben ook geen 'internet' nodig om je positie te bepalen, maar downloaden kaartmateriaal via internet vooraf of tijdens het navigeren. Anders zie je gewoon een blauw stipje (gps / locatie) op een grijze achtergrond.

Gratis oplossingen zijn er genoeg, maar dus niet erg goed of ongeschikt in jouw geval (geen offline kaarten; wel internet nodig).

Kijk eens naar het zeer goedkope Navmii. Niet alle goedkope of gratis oplossingen zijn uiteindelijk echt gratis of voordelig. Een prettige navigatie app is daar een goed voorbeeld van.