Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek 'n smartphone, zonder abo, outlook agenda kunnen syncen,bvk touchscreen en mogelijkheid tot aantekeningen schrijven op beeldscherm, niet duur.

ik maak niet veel gebruik van apps. Agendabeheer wel belangrijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
808

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan zou je kunnen denken aan een LG GW 620. Dit is een android toestel waarop al een flink aantal mogelijkheden standaard zijn geinstalleerd. Deze heeft een touchscreen én qwerty toetsenbord. Waardoor je op beide manier kunt schrijven.

Zonder touchscreen én hele goede telefoon is de BB 8900 Curve.

Als je even googled kan je de specificaties vinden. LG GW620 kan je kopen via MP rond eur 100,- nieuw. BB 8900 Curve zal rond eur 120,- liggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hem met outlook wik syncen dan denk ik aan een htc telefoon met windows mobile. Deze telefoons hebben bijna allemaal een touchscreen en kunnen perfect overweg met outlook en andere windows apps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is de LG optimus (LG gt 540) iets voor jou. het is een smartphone met het Android OS. De telefoon gaat ongeveer €129,99 kosten. Ik weet niet of het mogelijk is om de telefoon met outlook te laten synchroniseren.
Wel is het mogelijk om met Gmail te synchroniseren.
Dan heb je ook: agenda, mail, al je contacten van Gmail in je contacten lijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding