Hoe gevaarlijk is simlock vrij maken van een iPhone 3gs via bv. een programma als dit: onlinesimvrij.nl

Ik ben bang dat ik mijn telefoon kapot maak o.i.d., ik weet niet wat er gebeurt als het niet lukt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De iphone is sinds een tijdje simlock vrij te maken via de T-mobiel. er zijn wel kosten aan verbonden of je moet hem langer dan een jaar hebben dan is het gratis.

0 tot 3 maanden: €120
3 tot 6 maanden: €90
6 tot 9 maanden: €70
9 tot 12 maanden: €50
vanaf 12 maanden: gratis

Ik zou het niet via die site proberen apple heeft een hele goede beveiliging als het om simlock gaat. en dan ben je jou geld

Wel kun je hem simlock vrij maken als je hem jailbreaked
wat vrij makkelijk te doen is. al ligt het er wel aan welke os je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Apple is even erg, misschien erger zelfs, dan microsoft. Ik heb een ipod, die ik na mij eerste dag in de kas hebt gegooid als zijnde megalomaan, Ik wil en e bookreader kopen, maar dat zal zeker geen Apple zijn. Eigenlijk wil ik niets te maken hebben met arrogante lui als die van Apple
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het, ik heb ook enorm gedoe gehad met eBooks. Ik heb nu via Stanza iets kunnen regelen, maar een boek met DRM beveiliging lukt niet, dus geen bol.com bv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies: de klant os koning en de leverancier.
Mocht je het een risico vinden , vraag es aan REPOD , da`s in Bussum , is niet te duur , en je weet zeker dat het goed is.....maar let wel op de update`s die via ITUNES komen ........