Wat maakt een e-bookreader zo duur?

In feite kan zo'n ding minder dan de simpelste smartphone. Waardoor komt het dat die dingen zo aan de prijs zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zijn nog relatief nieuw en nog niet zoveel aanbieders en veel vraag maakt de prijs dus hoog, over een jaar ofzo zullen ze een stuk goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vraag en aanbod
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze nog niet zo lang bestaan en er nog niet zo heel veel is op dat gebied,
over een paar jaar kosten ze niks meer.

in het begin was een dvd speler ook niet te betalen en nu heb je die ook voor 30 euro
13 jaar geleden
De technologie achter het scherm maakt het zo duur en daarom ook zo geschikt voor het lezen.