De HTC Wildfire is een aantrekkelijke smartphone. Draait op Google Android 2.1. Kost rond de 250 euro los.

Maar voor rond diezelfde prijs heb je de Sony Ericsson XPERIA X10 Mini, en voor net geen 300 euro is er de Sony Ericsson XPERIA X10 Mini Pro. Ook hele leuke toestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het meest complete antwoord, ik ga over tot de aankoop van een Sony ericsson Xperia X10 mini.

Andere antwoorden (4)

Nokia 5230 behoort bij de smartphones en kost ongeveer 130 euro...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vodafone nova 850. Er draait android op en kost 99 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een iphone voor 20 euro per maand, is niet bepaald duur.
de iphone krijg je er gratis bij. zou dus wel eens de goedkoopste kunnen zijn.
www.typhone.nl

wel moet je 'm dan kopen voordat het augustus is, want de actie loopt t/m 31 juli.

maar ja, wil je een iphone of niet. want je zit dan wel aan t-mobile vast en daar heb ik nog maar weinig positiefs van gehoord. jammer, want de iphone is zo leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar een HTC Wildfire,zo rond de €235 euro..