Kan je een gewone IPod nano verbouwen naar een met camera ? zo-ja waar kan dat dan?

ik wil er graag een met camera :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee. Ik had het zelf ook, net één aangeschaft, een maand later komt die met camera op de markt. Maar troost je, evenals in mobiele telefoons zijn die camera's niet van topkwaliteit. Met een gewone digitale camera van bv. 8 Megapixels maak je kwalitatief véél mooiere foto's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, nou, dan vind ik het eigenlijk helemaal niet interessant meer.

Andere antwoorden (3)

Nee. Gooi deze op marktplaats, leg er wat $$ bij en koop er een met camera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas. Dit soort problemen komen vaker voor. Heb je net iets nieuws gekocht ligt er al weer een uitgebreidere versie op de markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee kan inderdaad niet. Even tot september wachten, dan komt er een nieuwe iPod touch met foto/video camera!