Welke twitteraar is het leukst om te volgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Labratje! wat is je twitter? Dat wil ik wel eens zien ;)

Het beste antwoord

Justin Bieber natuurlijk

Toegevoegd na 1 minuut:
Grapje.
Persoonlijk vind ik de verschillende Disney-twitter accounts erg leuk, vooral als ze elkaar "reply'en".
Kijk bijvoorbeeld eens op de twitter-site van de Duckstadkrant. Bij de "personen" die Duckstad krant volgt kom je zo ongeveer iedereen uit de Donald Duck wel tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Thomas Acda en Paul de Munnik. Die zijn erg grappig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld van musicals houd kan je een stel musicalsterren volgen. Als je bijvoorbeeld van pop muziek of van sport houdt kan je een stel zanger of spotters die je goed vind gaan volgen op twitter.

Het zijn tips want ik twitter zelf niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bobbi Eden, ik ben zojuist haar gaan volgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van wie je fan bent? ;o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet zo geen link maar er is een Amerikaanse jongen razend populair omdat hij Twittert over de uitspraken van zijn chagrijnige vader. Is bij regelmaat wel grof naar mijn mening, maar om veel dingen heb ik toen onbedaarlijk kunnen lachen. Misschien dat iemand anders dit weet? Ik ben er toen eens opgekomen via een link op een andere site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shitmydadsays zijn de filosofische uitspraken van een grofgebekte man. Heel grof en wel vermakelijk. Deze worden getweet door zijn zoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maestro knows
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jochem Myjer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ik vindt de opmerkingen van GerardHimself altijd erg leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sylvia Witteman, haar columns in de Volskrant zijn bijzonder geestig en haar tweets soms ook.