Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom duurt het zo ontzettend lang om een reservekopie van mijn iPhone te maken?

Ik ben nu mijn OS op mn iphone aan het updaten naar 4.0, maar het maken van die reservekopie duurt echt f**ing lang... Ik wacht nu al langer dan een uur en dat ding is nog amper begonnen. Weet iemand hoe of wat?
Ik heb een iphone 3g met 8gb geheugen (waarvan het meeste gebruikt is). Ik heb best een hoop apps op mijn Iphone en geen in mijn itunes. Ook had ik hem voor de laatste keer op een andere computer ge update.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
30.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je niet regelmatig synchroniseert met iTunes is je reservekopie dus ook niet bijgewerkt en als alle Apps dan ook niet in iTunes staan duurt het maken van een reservekopie ook erg lang.
Alles moet dan namelijk worden overgezet, evt ook nog de foto's en filmpjes.
Regelmatig synchroniseren met iTunes is wel aan te bevelen omdat je dan een backup hebt als er iets mis is met je iPhone.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je regelmatig synchroniseert gaat het ook veel sneller, meestal binnen 5 minuten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je erg veel app's hebt kan het een hele poos duren voordat de backup klaar is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding