Bestaat er Bloons Tower Defense 3 voor op de palm IIIc?

En als het niet bestaat, is er dan een mailadres waar ik kan vragen of ze het laten maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Games worden over het algemeen niet op vraag gemaakt. Het kost namelijk veel tijd en geld om dit te maken. En daarvoor is de palm 3c te oud.
Verder weet ik niet of deze game misschien ooit al gemaakt is.

Maar je kan het natuurlijk altijd vragen. Volgens mij is dit een mail-adres van iemand die daar werkt:

Chris (at) ninjakiwi.com