Wat kan ik doen aan deze errors op blackberry 9780?

Ik krijg de volgende errors:
- uncaught exception:java.lang.Error
- uncaught exception: applicationRegistry.wait For timeout

Toegevoegd na 2 dagen:
- Ik krijg ook de error (inclusief wit scherm)
app error 603, vervolgens start ie opnieuw op

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hetzelfde probleemm!
Annswers
12 jaar geleden
Yes, een bondgenoot, laten we elkaar op de hoogte houden van nieuwe bevindingen!

Antwoorden (1)

1. Ik vermoed dat je een applicatie probeert te installeren, dus voor de eerste error doe je het volgende:

1) Ga naar Opties en dan naar "Geavanceerde opties"
2) Klik nu op Applicatie (de applicatie die jij zonet hebt geïnstalleerd)
3) Klik op "Wijzig permissies"
4) Vink nu alle permissies aan (dus geef alles toestemming)
5) Klik nu op de menu knop en sla de wijzigingen op
6) Reset je Blackberry nu (haal ook de batterij er uit)

probeer dit ook:

1) Als je een applicatie hebt verwijderd, word er gevraagd je toestel opnieuw op te starten. Dus start je toestel opnieuw op
2) Als je toestel opnieuw is opgestart ga je naar Opties > Geavanceerde opties > Applicaties > Menu (Klik op de "duim roller" knop)
3) Selecteer "Modulus"
4) Als je bijvoorbeeld de Yahoo applicatie gedownload hebt, scroll je naar:

net_rim_yahoo_messenger module

De modulus van de applicatie hangt van de naam af. Dus als je bijvoorbeeld Twitter gedownload hebt, moet de naam van de modulus "Twitter" bevatten.

5) Start je toestel opnieuw op
6) Installeer de applicatie waarvan je de modulus hebt verwijderd opnieuw

2. Nu de tweede error.

a) Zorg eerst dat Blackberry desktop manager is geïnstalleerd op je computer.
b) Zorg dat je Blackberry helemaal up to date is.
c) Installeer de Blackberry device software voor je Blackberry op je computer
d) Gebruik de Blackberry applicatie lader om je Blackberry te upgraden. Zie link voor meer informatie.

http://btsc.webapps.blackberry.com/btsc/search.do?cmd=displayKC&docType=kc&externalId=KB03621&sliceId=SAL_Public&dialogID=26370806&stateId=0%200%2012079039

1) Verwijder de flash card uit je device en start hem opnieuw op door de batterij uit het toestel te verwijderen
2) Maak je toestel helemaal schoon door naar Opties > Beveiliging > Beveiligd schoon maken.

Bekijk ook even de onderstaande links:

http://supportforums.blackberry.com/t5/Device-software-for-BlackBerry/Uncaught-exception-ApplicationRegistry-waitfor/td-p/591529

http://supportforums.blackberry.com/t5/BlackBerry-Bold/HELP-Bold-9780-nothing-working/td-p/925927

http://forums.crackberry.com/storm-os-discussion-f132/weird-uncaught-exception-306726/