Hoe krijg ik Google Maps uit de donkere modus?

Dit probleem heb ik op mijn telefoon, niet de computer. Ik heb een iPhone Xr. Ik heb ooit de weerga van mijn telefoon in het algemeen op de donkere modus gezet. Maar dat wil ik niet bij maps. Nu staat de algemene modus op licht, maar maps blijft donker...

9 maanden geleden
Yaja
9 maanden geleden
Hartstikke bedankt!

Antwoorden (1)

- Open Google Maps.
- Tik op je profielfoto rechtsbovenin.
- Selecteer 'Settings'.
- Tik op 'Theme'.
- Deze staat bij jou waarschijnlijk op 'Same as device theme'. Selecteer de optie 'Always light theme'.
- Hier staat ook nog een blauwe regel waar je op kunt tikken 'Go to navigation settings'.
- Als je dit gedaan hebt scroll je naar beneden naar Map Display en zet je 'Colour Scheme' op 'Day'.
Ritsuka
9 maanden geleden