Hoe blokkeer je youtube op een samsung telefoon?

We gebruiken een extra telefoon zonder simkaart die middels hotspot gebruikt wordt voor simpele taken voor kinderen waar internet voor is vereist. Nu wordt de telefoon ook nog wel eens gebruikt voor Youtube, wat niet alleen het doel voorbij gaat, maar ook veel MBs kost.

Nu vroeg ik mij af of we het onszelf makkelijk kunnen maken door Youtube te blokkeren? De app verwijderen gaat helaas niet op een Samsung telefoon.

een jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Dat kan met Freedom.
https://play.google.com/store/apps/details
Die blokkeert zowel de app als de website.
Alternatief is BlockSite en Norton App Lock. Om zowel de YouTube-website als de YouTube-app op je Android te blokkeren, moet je twee apps downloaden: BlockSite, die YouTube blokkeert, en een app genaamd Norton App Lock, die BlockSite met een wachtwoord kan beveiligen om te voorkomen dat iemand de blokkering ongedaan kan maken.
https://www.wikihow.com/Block-YouTube
SimonV
een jaar geleden
wilkers
een jaar geleden
Deze heb ik geprobeerd aan de hand van een eerdere Google opdracht. Echter werkt Youtube nog gewoon nadat ik via 'Freedom' Youtube heb geblokkeerd. Doe ik iets verkeerd?
SimonV
een jaar geleden
Je hebt ook 'Start een sessie' geactiveerd? Zodra je blokkade actief is, heb je pas toegang tot YouTube als je sessie is voltooid.
(zie bron bij antwoord)
wilkers
een jaar geleden
Inmiddels wel, maar nog steeds werkt de app gewoon door.
SimonV
een jaar geleden
Ik had nog BlockSite toegevoegd. Dat werkte ook niet?
wilkers
een jaar geleden
Nog niet weer geprobeerd, sorry. Het gaat om vrij jonge kinderen, kreeg de tip om gewoon de snelkoppeling te verwijderen en dat dat voldoende zou moeten zijn.
wilkers
een jaar geleden
Ik was wel van plan BlockSite te onthouden en eventueel uit te gaan proberen.
Om YouTube te blokkeren op een Samsung telefoon, ga je naar Instellingen > Apps > YouTube > Beperkingen instellen. Hier kun je een wachtwoord instellen om YouTube te blokkeren.
10 maanden geleden