Wat is het verschil tussen een HTC nexus one en een HTC Desire?

Er zit wel een prijsverschil in.

Maar weet niet precies wat nou een beter toestel is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De verschillen zijn vrij klein, en naar mijn mening is het ene toestel ook niet echt beter dan het andere. Een van de verschillen is bijvoorbeeld dat de Nexus One een trackbal heeft en de Desire een trackpad. Maar beide werken uitstekend. Een voordeel van de Nexus One is, dat het een echte Google telefoon is en daardoor de eerste updates krijgt, nu dus Android 2.2 Froyo, wat weer een grote verbetering is. Meer informatie over de Nexus One is bij onderstaande bron te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hardware matig zijn ze gelijk, maar de Nexus One heeft wat meer software aan boord dat exclusief voor Google's eigen telefoons wordt gemaakt. Uit mijn hoofd is dat speak to search ofzo. Daarnaast heb je natuurlijk nog de leuke print op de achterzijde ;-).

De Nexus One wordt ook veel voor Android ontwikkeling gebruikt, dus hij dient als benchmark voor veel software op de Android Market en hij krijgt uiteraard van Google voorrang bij nieuwe edities van Android OS.

Ik weet niet welke duurder is, maar ik zie de meeste voordelen bij de Nexus One.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je de toestellen naast elkaar met de specs.
Er zitten maar een paar verschillen in, dus ik zou als je een keus moet maken, gewoon het toestel kiezen welke je het mooist vindt.

De Nexus heeft wel een veel betere accu!

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3077&idPhone2=3069