Verbruik je meer internet als je meerdere browsers op de achtergrond hebt openstaan?

Als ik op mijn telefoon op het bureaublad op het Google logo klik, opent hij een verse internet pagina. Dat betekend dat mijn vorige zoekopdracht naar de achtergrond schuift. Zo had ik laatst dat ik wel 20 tabbladen open had. Die vergeet ik wel eens te sluiten.

Slurpt dit je MB's harder op?

een jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dat is doorgaans wel het geval.
Het hangt af van de websites. Als deze is ingesteld op automatisch vernieuwen of continu gegevens laden, dan zeker. Sites kunnen iets op de achtergrond uitvoeren, zoals het wisselen van advertentie. Een filmpje van Youtube blijft bijvoorbeeld gewoon data verbruiken.
SimonV
een jaar geleden