Hoe zet ik gegevens over van een Huawai naar een Samsung telefoon?

Ik heb net een nieuwe Samsung telefoon binnen. Maar mijn oude toestel is van Huawai. Het lukt alleen niet om gegevens over te zetten. Heb al meerdere apps geprobeerd, zoals Switch of Phone Clone, maar al snel wordt de verbinding verbroken. Weet iemand waar dit aan ligt, en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt!

2 jaar geleden
36.3K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Met Phone clone op beide telefoons moet dit lukken. Wij van Samsung naar Huawei zonder problemen gebruikt. Verbazend hoeveel data gecopieerd werd. Probeer het nogeens?
Dewy
9 maanden geleden
Ik heb een huawei p30 en wil alles overzetten naar de samsung galaxy A54. Smart switch en ook fhone clone werken beiden niet voor gallery foto's alleen de google foto's kunnen worden overgezet, verder geen enkel muziekbestand, notes en belangrijke documenten kan ik niet overzetten. Voor mij is fit een regelrechte ramp. Hoop toch echt dst hier een andere oplossing voor is

Het beste antwoord

Probeer eens Samsung Smart Switch
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.easyMover
Veel mensen denken dat ze Phone Clone kunnen gebruiken om over te stappen van Huawei naar Samsung (een product van Huawei), wat een veel voorkomende misvatting is (Andersom kan het wel).
Je kunt de Smart Switch-app gewoon op beide apparaten installeren en draadloos met elkaar verbinden.

Als beide apparaten aan hetzelfde Google-account zijn gekoppeld, kun je de gegevens tussen beide apparaten synchroniseren. Afgezien van synchroniseren, kun je ook een back-up van uw gegevens maken op Google Drive en deze later terugzetten naar Samsung. Houd er rekening mee dat er vooraf voldoende ruimte op je Google-account moet zijn om de overdracht van Huawei naar Samsung op deze manier uit te voeren.
.
Als de verbinding met Switch nog steeds verbroken wordt, zie:
https://www.fonepaw.com/tips/samsung-smart-switch-not-working.html
SimonV
2 jaar geleden
Joey1998
2 jaar geleden
Het is gelukt! In het begin gebruikte ik ook de Samsung Switch app, maar na een paar minuten werd de verbinding verbroken. Na een software update deed hij heet opeens wel. Dank voor je antwoord!