Een blauwe ballon betekent dat het bericht is verzonden via Advanced Messaging. Een groenblauwe bubbel geeft een bericht aan dat is verzonden via sms.
Hier staat hoe je deze uit kunt schakelen op de Samsung A32:
https://www.youtube.com/watch?v=Y0cYnEUhOQU
Geavanceerde berichtenuitwisseling is in feite een voortzetting van traditionele tekstberichten (SMS) en foto-/videoberichten (MMS), omdat het verschillende functies bevat, zoals het kunnen verzenden van berichten van maximaal 8000 tekens lang.
Je kunt afbeeldingen met een hoge resolutie en grotere videobestanden verzenden, tot 10 Mb per bijlage. De service biedt ook de mogelijkheid tot een groter aantal deelnemers aan groepsberichten en het delen van bestanden tot 100 Mb op bepaalde smartphones.
Toegevoegd op 17 november 2021 07:53: bron
SimonV
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik doe steeds hetzelfde (denk ik toch). Wat is advanced messaging ?