Hoe kan ik mijn iPhone beschermen tegen virussen en hackers?

Ik krijg al lange tijd meldingen van dat er geprobeerd word om mijn telefoon te hacken en tot op de dag van vandaag heeft het dus geen gevolgen gehad gelukkig. Maar ik denk dat als ik blijf aarzelen dat het toch op een dag zal gebeuren. Ik hoop dus echt dat er een manier is om mijn telefoon te beschermen tegen virussen/ en of hackers.

1.4K
Griffin
3 jaar geleden
Hoe zien die meldingen er dan uit? iPhones zijn door de sterke beveiliging één van de moeilijkst te kraken machientjes... Zelfs FBI krijgt dat niet voor elkaar. Zie: https://www.wired.com/story/the-time-tim-cook-stood-his-ground-against-fbi/

Antwoorden (2)

hoe bedoeld u meldingen? het ligt eraan wat de hacker wil als hij in uw telefoon zit zijn al uw gegevens bekend en waarschijnlijk verkocht op de deep web. Dit hoeft niet het geval te zijn. U kunt dit allemaal voorkomen door niet op site te komen met waarschuwingen en neit op spam mailtjes reageren van mensen die u niet kent of laat zien dat u een prijs heeft gewonnen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mag ik vragen hoe u die krijgt? Heb zelf een iphone en heb nog nooit deze mededeling gehad.
Het kan wel zijn dat u een Google account op uw iphone heeft en dat deze het probleem kan veroorzaken. Als dat het geval is dan kunt u beter Google verwijderen voor email een icloud adres aanmaken en als zoek machine in Safari DuckDuckGo gebruiken
Google mag nog al graag reklame spammen voor programma’s als mackeeper wat u niet nodig heeft
Toegevoegd op 27 november 2020 15:37: tekst