Stel je sluit een abonnement af van KPN via the phonehouse met de nieuwe Iphone 4.

1.Kan je dan een mijn KPN account maken?
2.Hoe wordt de Iphone dan afbetaald terwijl KPN de Iphone 4 niet heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zal dan ook niet lukken. Er is niets dat er op wijst dat de KPN deze GSM gaat verkopen. Tot nu toe heeft T-Mobile de Iphone exclusief in Nederland. Een simkaart van de KPN doet het dan niet in een T-Mobile Iphone, tenzij je hem gaat hacken.
AWM
13 jaar geleden
het hacken of jailbreaken zoals ze het ook wel noemen is alleen niet meteen aan te raden aangezien de iphone 4 ook nieuwe beveiligingen heeft en er in het begin ongewenste bijwerkingen kunnen optreden.

later wanneer er een compleet goede hack komt kun je het rustig doen.

Je kan ook een sim lock vrije kopen die zijn echter niet regulier in NL verkrijgbaar.