Hoe bel je vanuit NL een Nederlands mobieltje in Oekraine?

Moet daar het Nederlands landnummer voor of het Oekraiense?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.1K
LeonardN
5 jaar geleden
Je kan het Nederlandse nummer ervoor zetten, zoals je dat ook kan doen als het nummer zich in Nederland bevindt.
Een Nederlands nummer kan je nooit bereiken door er een buitenlands landnummer voor te zetten. Denk ook na wat voor bizarre gevolgen dat zou hebben als dat zou moeten. Je zou dan moeten weten waar iemand is voor je die persoon kan bellen. En bedenk ook de situatie dat jij hetzelfde nummer hebt als iemand uit de Oekraïne en je zou daar op vakantie gaan.

Antwoorden (1)

Gewoon het nummer bellen verder niets net als je het nu doet als of het in Nederland is. Als je zelf in het buiten land bent moet je wel een + voor het nummer hebben.
+31 voor het nummer hebben, als het een Nederlands nummer betreft. Dank aan Leonard
Toegevoegd op 12 april 2019 10:52: tekst
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+
Als je zelf in het buiten land bent moet je wel een + voor het nummer hebben.
>
Als je zelf in het buiten land bent moet je wel een +31 voor het nummer hebben, als het een Nederlands nummer betreft.
ronron1212
5 jaar geleden
@Leonardn klopt bedankt voor de aanvulling zal het aan passen