gaat Nokia de strijd met andere merken overleven?

ik heb altijd Nokia telefoons gehad (de laatste jaren met Symbian) maar ik heb het vermoeden dat Nokia en Symbian het niet gaan redden in de strijd met bijvoorbeeld iPhone en Android HTC.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik moet zeggen dat Nokia het helemaal niet zo goed doet.

Ik heb een nokia N97 mini aangeschaft, maar zeker in het begin was er om de haverklap een geheugen probleem. Als je gaat zoeken op het internet, dan zie je dat ik niet de enige ben, maar echt een goede oplossing is er niet te vinden.

Ik heb 10x met nokia support contact gehad (via internet), en op bijna alle punten kom je uit op fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen. Een standaard oplossing voor als zij er niet meer uitkomen.
Kortom de support na aanschaf is er niet in een bevredigende wijze.

Ook het aanbod op Symbian applicaties is minimaal. Ik had gehoop om mijn PDA de deur uit te kunnen gooien, maar is mis nog goede toepassing voor de agenda, contacten (buiten het telefooncontacten om) en een goede database functionaliteit.

Wat ik nu wel kan doen is goed internetten, youtube, weer, navigatie, wifi.

Nokia gooit hoge ogen met hun navigatie die nu gratis is. Daarmee zullen zij de verkoopcijfer hoger kunnen krijgen.
Voor de rest ben ik nu best tevreden en kan er aardig mee werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mwa, Voor zover ik kan zien zal Nokia het prima redden. Ze maken zelf ook smartphones en hebben daar 40% marktaandeel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nu ook de Nokia N97, maar als je kijkt wat de Androids tegenwoordig doen, dan moet Nokia het zeker afleggen. Ik ben niet erg enthausiast over de N97, behalve dan de Nokia gebruiksgemakken.

Ook de huidige samsungs worden telkens beter en helderder!