Kan ik mijn telefoon opladen zonder fastcharger?

Ik heb een Honor 10 (Honor is een dochterbedrijf van Huawei). Bij de telefoon kreeg ik alleen een fast charger + kabel. Kan ik een USB C kabel halen en een ander blokje gebruiken om hem gewoon normaal op te laden? Zoals bijvoorbeeld in de auto of in een ander huis ZONDER dat ik de telefoon daar kwaad mee doe?
Ik heb 0 ervaring met fastchargers en wil mn telefoon dus niet slopen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
LeonardN
5 jaar geleden
Een fast charger is gewoon veilig.

Antwoorden (1)

Ja dat kan en het moet geen kwaad kunnen aangezien je bij de instellingen ook kunt kiezen voor normaal opladen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt, aangezien mijn telefoon alleen met een speciale fast charger komt. Heb het nog niet gezien in de instellingen. Ik kan dus wel een willekeurig usb c kabeltje gebruiken in mn auto?