Hoe duur is internetten ongeveer op een prepaid Iphone/Blackberry?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Een iPhone zonder abo is gigantisch duur. Met een tweejarig contract van 29,95 ben je een paar honderd euro kwijt voor de beste iPhone. Koop het toestel los, dan betaal alleen al voor het toestel iets van 700 euro. Alleen bellen met prepaid gaat prima, maar als je 3G internet gebruikt ben je razendsnel door je bel tegoed heen.

Antwoorden (3)

13ct per Mb bij vodafone

http://www.prepaidmobielinternet.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een prepaid Iphone bestaat niet. Internet binnen Nederland is begrepen in het T mobile abonnement vanaf 29,95 per maand, twee jaar lang.

Buiten Nederland internetten zijn de kosten afhankelijk van het land waar je bent.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HUH? Ik kan een prepaid Iphone kopen voor $310?
paulus811
13 jaar geleden
Ja, en wat kun je er dan in Nederland mee? Apple werkt in Nederland namelijk exclusief met T Mobile abonnementen. De prepaid Iphone zal daar niet op werken, tenzij deze simlock vrij is gemaakt. Als dat zo is moet je aanschaf goed overwegen, je kunt dan later heel moeilijk een nieuwe versie van de systeemsoftware erop zetten.
je kunt ook gratis internetten als je een wifi in de buurt hebt, dus via je eigen computer/router of bijvoorbeeld bij de macdonalds!