Vodafone / T-Mobile / KPN bieden 4G+ aan.

Het 4G netwerk maakt gebruik van een combinatie van lage (800 Mhz) en hoge (1800 Mhz) frequenties. De lage frequenties hebben een groot bereik, hoge frequenties zorgen ervoor dat je ook op drukke locaties bereikbaar bent.

Met 4G+ wordt 20 Mhz van de hoge frequentie (1800 Mhz) gecombineerd met 10 Mhz van de lage frequentie (800 Mhz). Deze gecombineerde 30 Mhz levert een snelheid tot 225 Mbps (onder ideale omstandigheden).

4G+ werkt alleen in combinatie met een geschikt toestel. Is jouw toestel niet geschikt voor 4G+? Dan kun je gebruik maken van het 4G netwerk.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Parra187
6 jaar geleden
en hoe zit het dan met dochterondernemingen zoals tele2 van tmobile en hollandsnieuwe van vodafone? hebben die ook 4g+?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"en hoe zit het dan met dochterondernemingen zoals tele2 van tmobile en hollandsnieuwe van vodafone?"
Die dochterondernemingen hebben geen eigen masten, en maken gebruik van de masten van de moedermaatschappij, het zal mij niet verbazen dat de kleinere providers dit ook aanbieden. Zo ik nu het lees, is 4G+ helemaal niet interessant, het is beter te wachten op 5G