Ja dit kan op de volgende manier:

1. Pak een snackje en wat te drinken
2. Ga achter je computer zitten met je telefoon
3. Open Word
4. Pak je telefoon en ga naar je adressenboek
5. Alles overtypen!

En nu serieus
De meeste software die bij de telefoon is geleverd synct je contacten met Outlook of iets dergelijks.
Sluit je telefoon aan op je computer en verken de mogelijkheden van de bijgeleverde software eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn simkaartlezers, als je al je contactpersonen op je simkaart zet en dan in de lezer stopt dan krijg je allemaal kleine bestandjes. je moet ze dan zelf even in word zetten..