wat is dit op het scherm van mijn iPhone en hoe kom ik ervan af?

op alle schermen duikt een verplaatsbare zwarte aanraaktoets op. als ik die aanraak komt het beeld tevoorschijn zoals te zien op bijgevoegd plaatje. wat is dit en hoe schakel ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je assistive Touch staat aan.
Zet het uit door naar instellingen te gaan, dan naar algemeen, vervolgens naar toegankelijkheid, daar zie je de optie assistive Touch. Zet deze uit en het menu is weg.