Hoe zorg ik dag ik niet meer online te zien ben op Whatsapp?

Ik wil graag noet meer zichtbaar zijn als ik online ben. Ik heb via de instellingen al ingesteld dat "laatst gezien" op niemand staat en bij "status delen met" heb ik niemand geselecteerd. Volgens mij is dat goed. Toch zie ik tijdens het chatten dat de ander online heeft staan bij de naam bovenaan.
Dat betekend dat zij mij ook online zien. Ik hoef de ander niet online te zien en ik wil zelf ook niet online te zien zijn. Hoe stel ik dat in?

Toegevoegd na 3 minuten:
Dag=dat

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.3K
dudemeister
6 jaar geleden
ik hoor dat vaak dat mensen dat zeggen dat ze niet meer online zichtbaar zijn? ik vraag me altijd af waarom
wat kan t schelen of het zichtbaar is voor een ander ?

Antwoorden (2)

Kijk bij 'Instellingen' onder 'Privacy". Daar staan nog een reiden instellingen die je aanwezigheid kan verraden, zoals "Status', 'Live locatie' en 'Leesbewijzen'

Dan heb je het volgens mij wel een beetje gehad.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat staat al allemaal zo. Dat staat in mijn vraag. Het is niet voldoende.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb meer instellingen aangegeven dan jij in je openingspost uitgezet hebt.
Verder is mij niet erg duidelijk hoe jij nu kunt zien wat die ander op z'n scherm heeft. Kortom: wat bedoel je nu precies hiermee: "Toch zie ik tijdens het chatten dat de ander online heeft staan bij de naam bovenaan.
Dat betekend dat zij mij ook online zien."
Hoe zie je dat? Wiens naam? Als jij kunt zien dat een ander online is betekent dat nog niet dat zij kunnen zien dat jij online bent, of bedoel je met het laatste zinnetje iets anders?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Degene met wie ik chat is online. Dat staat bij de naam boven in t chatvenster. Als ik dat bij de ander zie, zien ze dat ook bij mij. Dat is altijd zo. Als je iets verbergt of instelt dan is dat wederzijds. Dus als ik hen online zie, zien ze mij ook online.
Ik wil ook tijdens chatten niet dat ik als online word gezien. Dus chatten zonder dat ik online te zien ben.
Alles wat jij noemt qua instellingen staan goed. Nog staat er online.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je BENT ook online. Het staat aan jou kant, dat zegt niets over de andere kant en het zegt niets over hoe anderen ZIEN dat je online bent.
Ik weet niet wat WhatsApp wat dat betreft doet. Maar het is in ieder geval niet zo dat als jij kunt zien dat een ander online is dat dat ook automatisch andersom is. Zou dat wel zo zijn, dan is dat meteen de verklaring waarom je instellingen niet werken: de ander heeft andere instellingen en er kan er maar één tegelijk werken.
Je kunt alleen constateren dat het goed of niet goed gaat als je beide telefoons naast elkaar hebt.
Als je een Android telefoon hebt kan het gebruik van de app W-tools misschien nog helpen. Op een iPhone zouden de instellingen zoals al besproken echt afdoende moeten zijn.
Dat is helaas niet mogelijk.
Zie bron: "Je kunt je 'online'-status niet verbergen."
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jammer! Maar bedankt voor je antwoord.