Ik ben al mn foto's kwijt! Omdat ik mn sd kaart er uit had getrokken zonder te ontkoppelen, weet iemand hoe ik het terug krijg?

Ik heb net mn stomme kop mn sd kaart uit mn oude telefoon gehaald en in in nieuwe gedaan zonder hem te ontkoppelen en ik ben nu alles kwijt! Het zijn hele belangrijk dingen weet iemand of ik het terug kan krijgen?

Nu kan ik mn sd kaart koppelen is dat verstandig?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Met testdisk heb je de grootste kans dit te herstellen.
Kijk in de bron welke stappen je moet ondernemen voor de herstel actie.
Er zijn vele recover software beschikbaar, maar die zijn vaak uren bezig om per bestand te herstellen, terwijl met een simpele partitie herstel in testdisk je binnen 30 sec. weer alles terug hebt.