wat zijn de goede tablets voor ongeveer €150,-?

1. moet lekker soepel lopen. (dus geen intertoys of bart smit)
2. en minimaal 1GHz processor hebben
3. moet op android draaien en ook android apps installeren (en natuurlijk gebruiken)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ff doorsparen, dan een galaxy tab kopen

Het beste antwoord

Het beste wat je voor €150 kunt krijgen is de Archos Arnova 8. Deze heeft een 600MHz processor.
De goedkoopste tablet met een 1GHz processor is de Archos Arnova 10 G2 4GB (€170).

Wil je echt een goede tablet, spaar dan nog even door (€300-€500).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou geen tablet voor 200 euro of minder kopen
ik had er een en hij ging meteen sloom op de 1e dag
koop beter een samsung of apple tablet