Wat is er aan De hand als je bij snapchat een foto verstuurd en je krijgt in behandeling ?

Ik heb een snapscore met iemand maar toen ik laatst een foto stuurde kreeg ik een melding van in behandling betekend dit dat hij me geblokeerd heeft? Want ik zie hem nog wel in mijn lijst staan

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
40.9K

Antwoorden (1)

Als er in behandeling staat (samen met een grijs pijltje), dat betekent dit dat degene wie jij een snap probeert te sturen, jou niet als vriend heeft. Dit kan dus als diegene jou (per ongeluk) verwijdert heeft of geblokkeerd heeft.