Mijn blackberry valt steeds uit?

Mijn blackberry curve 8520 valt heel vaak uit, ik denk dat hij heel snel overhit raakt, dit is meestal als ik heb gewoon in mijn broekzak draag, ik moet dan de batterij eruit halen en opnieuw erin, dan gaat hij resetten en doet hij 't weer,

maar laatst gebeurde dit 3x per avond en tegenwoordig doet ie dat 1x per dag, ookal heb ik hem in een hoesje zitten. Door de zon komt 't niet vandaag lag hij uur in de zon maar niet uitgevallen.

Bijv als ik half uur gefietst heb is hij uitgevallen, of gewoon op een trampoline heb gezeten.

Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je de bon nog? dan zou ik als ik jouw was terug gaan naar de winkel en hem terug laten sturen. Ik heb het zelfde model als jij hebt en ik heb ook al voor de 2e keer een nieuwe gekregen. Terwijl ik een prepaid heb vielen deze schaden ( software fout en kapot toetsenbord ) toch binnen de garantie en kreeg ik een nieuwe ! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja ik zou zeggen dat de baterij kapot is ga ere eens mee terug naar de winkel of stuur hem terug naar de fabriek