Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn blackberry valt steeds uit?

Mijn blackberry curve 8520 valt heel vaak uit, ik denk dat hij heel snel overhit raakt, dit is meestal als ik heb gewoon in mijn broekzak draag, ik moet dan de batterij eruit halen en opnieuw erin, dan gaat hij resetten en doet hij 't weer,

maar laatst gebeurde dit 3x per avond en tegenwoordig doet ie dat 1x per dag, ookal heb ik hem in een hoesje zitten. Door de zon komt 't niet vandaag lag hij uur in de zon maar niet uitgevallen.

Bijv als ik half uur gefietst heb is hij uitgevallen, of gewoon op een trampoline heb gezeten.

Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
583

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je de bon nog? dan zou ik als ik jouw was terug gaan naar de winkel en hem terug laten sturen. Ik heb het zelfde model als jij hebt en ik heb ook al voor de 2e keer een nieuwe gekregen. Terwijl ik een prepaid heb vielen deze schaden ( software fout en kapot toetsenbord ) toch binnen de garantie en kreeg ik een nieuwe ! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja ik zou zeggen dat de baterij kapot is ga ere eens mee terug naar de winkel of stuur hem terug naar de fabriek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding