Levert een Huawei Y300 met de originele Flappy Bird iets op?

Ik hoorde van mensen dat telefoons met de originele Flappy Bird iets opleveren, ik heb een nieuwe telefoon gekocht en vroeg me af of die oude inderdaad nog wat kan opleveren doordat de originele app er nog op staat.

Ik weet wel dat er een aantal jaar geleden toen het nog een hype was telefoons voor tienduizenden euro's zijn verkocht.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Wt de gek ervoor wil geven
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kijk eens op Marktplaats. Heb een bieding gezien van 150 euro op een galaxy note 3.

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat het iets op zal leveren aangezien de hype al voorbij is en je voor android het (illegale) apk bestand kunt downloaden en het spel alsnog kunt installeren.

Als je hem toch weet te verkopen hoor ik het graag, want ik heb ook nog een oude telefoon liggen waar Flappy Bird nog opstaat :)