Kan mijn iphone 5s vermaakt worden zonder kosten?

Hallo! , Mijn iphone 5s geeft continu een zwart veeld met het witte apple teken er op als ik 5min op de uitknop blijf duwen gaat hij uiteindelijk uit maar als ik hem dan weer opnieuw wil op starten is he tterug het zelfde beeld ? Weet iemand wat het is of wat ik kan doen? Valt het nog te redden zonder kosten? Ik heb een iphone 6s gekocht maar ben gewoon benieuwd of hij nog kan werken? Voor de gene die antwoorden bedankt!!!! X

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Volgensmij niet, ik heb nog nooit zoiets gehad of gezien bij apple. Mijn samsung heeft wel paar keer gehad (heb nog nooit apple gehad). Ik had van mijn vriendin gehoord dat je niet 1 2 3 een nieuwe batterij erin kan zetten (bij apple). Bij samsung wel, toen ik een nieuwe batterij erin had gezet deed hij het gewoon weer. Volgensmij is een Apple batterij rond 40 euro (om laten maken). En Samsung batterij kan je zo op de markt of in de winkel kopen voor 15 euro.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt !