waarom is shazam wel gratis voor de iphone en moet je er ca 5€ voor betalen bij een blackberry?

Waarom is shazam gratis op de iphone en moet je bij blackberry bijna 5€ voor betalen? Niet dat 5€ zoveel is maar vroeg me toch af waarom dat verschil er is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar zegt Shazam over:

"There will always be a free Shazam service - on a limited usage and feature set - supported by advertising with an upgrade path for a full-featured version with a small up-front fee or pay a monthly subscription for a premium service. In time, we expect to have this pricing model consistent across all the platforms that host the Shazam application”. "

Met andere woorden: Ze bieden een gratis versie aan met beperkte mogelijkheden, en binnenkort moeten Shazam-gebruikers met andere typen telefoons ook gaan betalen.
Mooie boel...
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel jammer idd het is een leuke gadget maar maar weinig mensen zullen bereid zijn te betalen.
AWM
13 jaar geleden
Ik weet het niet. Het is een geniale app.
Er is nog een andere, die nog meer kan. Daar kan je ook nog eens tegen zingen of het ritme van liedje tikken.
Die heet 'Sound Hound'. Helaas ook niet gratis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is zijn de advertenties in de APP een pilot om te kijken of dit ook voldoende inkomsten binnen haalt.