Kan je appen naar een simkaart die geknipt is?

Mijn simkaart heb ik weggegooid kan je dan nog geappt worden op dat simkaart?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dit kan (je kunt altijd appen), alleen zal de app niet aankomen omdat ze simkaart niet in gebruik is. Het feit dat hij is doorgeknipt maakt dan niet uit; niet in de telefoon = niet bruikbaar.
Als je een nieuwe simkaart hebt aangevraagd (zelfde nummer, ander kaartje) zul je deze moeten activeren bij de provider en in de telefoon doen. Als je dan whatsapp installeert zul je, zover ik weet, die app die is gestuurd, niet binnen krijgen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Degene die de app stuurt zal dan dus 1 vinkje zien bij het bericht.