als iemand mij geblokkerd heefd bij facebook hoe is het dan mogelijk om deze persoon toch weer te vinden op fb?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Die persoon wil niet dat je nog contact opneemt en ook niet dat je kan volgen hoe het gaat. Anders blokkeert diegene je niet. Nee, na blokkeren kan dat (gelukkig) niet meer. Anders heet het geen blokkeren.